anna här!

hej bloggeen! rätt så nice dag idag:)  vi fick typ pyssla hela dagen bara, så skönt! kommer ju bli ännu softare imorgon då vi slutar vid halv tio.:D söten slutade mycket senare än oss idag så efter skolan så gick jag på stan med Sofia istället.:) hon köpte lite julklappar, och efter det så gick vi hem till Sofia och fixade lite saker!  och eftersom jag inte har någon kamera nu så får hon lägga ut lite bilder sen.(:  sedan gick jag till gymmet i stan vid kanske åtta, så nu har jag precis kommit hem! 

bara en dag kvar nu!

Puss 
               
                                                                                                                                                                                             /Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0