julafton imrgn(a'

hejheej, anna här!   igåår  då, först var det ju skola i typ en timme:)  fick bara betygen och sånt. efter det så gick jag och sofia på stan lite, sen hem till henne. vi typ spelade guitar heero, jag äger juh! not.  sen så baakde vi lite och lite sånt.(:  sedan drog jag hem vid typ åtta, för jag skulle baka knäck och fixa lite!  skulle egntligen tillbaka till sofia efter och sova där, men jag hade bakat klart typ vid 12 elr ngt ;^  så jag kollade på nån film här ist och gick å la mej vid typ 2 kanske.

nu har jag nyss vaknat, hade väckaren på 11.  nu ska jag bara typ klä på mej och sånt sedan ska jag och träna!
 hinner inte fixa bilder nu, men det kommer (a'   JULAFTON IMRN!

pusshej

/ anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken rosa blogg (:

2010-11-14 @ 22:46:36
URL: http://stickerbitch.blogg.se/
Postat av: linda

Vad tycker du om sminktipset i mitt senaste inlägg :)? Har du fler tips om hur du brukar göra?

2010-11-21 @ 09:38:08
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0