Lör. 2009-12-19

Woho det är Sofia denna gång :))

Helt gaalen kväll/natt igår!! Vid fem for jag, viktoria och anna ner till stan för att förbereda inför filmkvlen dåe, ah men sen typ for anna hem men jag och viktoria var kvar. Det var sjuuukt mycket att göra och vi han knappt bli klar fast vi var typ 7 st. Åsså typ 8 började de komma folk fast vi inte skulle öppna förän halv 9. Då var vi ju verkligen inte klar asså. Men med mycket stress hann vi ändå klar till halv 9 och alla fick komma in. Blev runt 20-30 pers tillslut. Riiktigt myysigt :) Jag, anna och viktoria hade ju egentligen inte tänkt vara med under själva filmkvällen, utan bara under förberedelsen. Men de blev så att viktoria och jag stannade iaf! :D Mot slutet blev de kanske lite för galet men ah, de var kul ändå ju. Sedan vid 1 kom världens sööötaste kille och hämtade mig och viktoria. Han skulle egentligen bara skjutsa hem oss men vi for runt på stan en stund först å sånt. Typ 3 var jag hemma så då orkade jag inte blogga något, somnade nästan dirr.
Nu har jag typ nys vaknat iaf. Har beställt lite nya kläder och sånt.



dom två översta klänningarna och den översta väskan är från nelly och resten från hm :D
Snyygt va? ;)

PUUUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0