tidig kväll för mej!

hände inget speciellt idag, hann aldrig till sofia för jag har precis städat klart. det tar alltid jättelång tid för mig att städa, det är ju sjukt tråkigt! har mest plockat kläder hela dagen bara, men jag ska åka och shoppa igen nästa helg, kanske ska köpa en till garderob då så blir det inte så stökigt bland alla kläder! går och lägger mig tidigt idag, har ju knappt sovit någonting alls den här helgen och så är det ju skola imorrn, men det kommer bli en soft dag. det är ju inga lektioner kvar nu så man får välja själv vad man ska göra.:) men ändå, gud vad skönt att det bara är två dagar kvar!  kanske inte kommer bli så mycket uppdatering av mej imorgon, går nog till sötaste efter skolan. men vi hörs väl på kvällen eller imorgonbitti om jag hinner:) 

sweet dreams 

xoxo anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0